Julpanik!

Hej hå!
Nyss hemkommen efter jobbet. Trött och seg och ont i huvudet. Har vart springit hela kvällen. Mycket folk som är ute och rör sig nu dagarna innan jul. Alla är helt superstressader redan. Kan inte folk bara ta det lite lugnare så skulle alla må bättre. Skönt att jag är ledig imorgon, så man kanske hinner ladda inför onsdag när alla kommer vara ute och åka bil, flera kommer köra ihjäl sig i stressen och onödiga olyckor kommer ske. Hej positivitet...nej, det är realisten som talar... Kör försiktigt! säger jag bara.
På onsdag tänker iallafall inte jag köra bil, däremot ska jag in till farfar, men då får brorsan ratta. Räcker att jag ska in till stan imorgon och får köra. Tycker inte om att köra i vinterväglag längre. Blir nervös. Haha!

Men nu är jag riktigt trött så ska faktiskt ta och krypa ner i sängen. Ska bli skönt. Blir att åka in skapligt till stan, hjälpa farfar och sen handla lite och sen hem igen. Baka lite mera. Hehe!

Sov gott!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0