Julbaket fortsätter!

God morgon!

Eller ja, förmiddag iallafall. Ska strax göra ordning lite frukost här. Har varit nere i tvättstugan och börjat fixa med det och även försökt ringa veterinären, men ännu utan framgång.
Busan, det lilla dumma djuret, har nämligen dragit bort ett av sina två stygn från operationssåret. *Suck* Vad gör man med denna lilla katt som ska på och pillra på allting? Nu har hon bara ett stygn kvar, så ska fråga vad man ska göra nu. Troligtvis blir det väl att skaffa tratt till henne, hur nu det ska gå... Men för säkerhets skull vill jag kolla så han inte behöver sy dit ett nytt stygn. Det var ju bara två från början så förhoppningsvis klarar hon sig med ett. Helt livrädd att hon ska bita bort det andra med! Vill ju inte att det ska bli infektion i såret eller att det ska börja ramla saker ur hennes lilla mage... Usch, stackars dumma kisse.

Hur som helst så kommer julbaket fortsätta idag. Jag ska göra en till kladdpepparkaka och en kladdkaka med juleskum i och så självklart rulla arraksbollar. Får se om jag kan ge mig på att göra kola också, men lite annat än att stå i köket ska jag försöka hinna med. Tänkte försöka hinna olja in bordet och stolarna också och så eventuellt åka och köpa en tratt då...

Vi får se helt enkelt. Men nu blir det frukost för magen skriker. Ska nog göra en smoothie, det var ett tag sen. Undrar om man kan göra den julig på nåt sätt... Ha i lite glögg kanske..hahaha! Vaniljglögg, jordgubbar och mynta.. njaaa...skippar nog det. Hehe!


Kommentarer
Postat av: karin

God jul!



Du har väl inte missat Bagerskans julkalender? Fylld med recept, tävlingar och annat juligt!



www.bagerskan.se



Kram Karin

2009-12-15 @ 16:39:02
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Lindsey

När får jag komma och smaka på allt då? haha. Kramkram

2009-12-15 @ 17:06:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0