Hjärtformar

Idag har det varit en mysig dag! Bakat bröd, fikat med Anna här hemma, ätit god middag med Fredrik, sett på Sunes Sommar (hahaha), plockat ordning på massa posters och nu sist, gjort apelsinischoklad i hjärtaformade formar. Jättesöta! Nu står de och stelnar i kylen, men om en stund ska här provsmakas.

Imorgon kommer canaldigitalnissen och installerar parabol och grejer. Vi har ju 32-tummaren på plats nu.. Sen bär det av till Stockholm. Vi ska kolla på Pretty Boy Floyd på Harry B James på kvällen. Sen bär det av hemåt igen efter det för på torsdag ska katterna kastreras, förhoppningsvis ska vi hämta vårt köksbord *hoppas hoppas hoppas hoppas* och sen ska jag jobba resten av helgen.

Börjar få lite ordning på det där med julklappar också. Ska fixa syskontavlor på mig och brorsan till farfar, pappa, mamma och mormor. Ska väl köpa nåt litet till brorsan, men Maria är klar och Kenneth är klar och Anna är klar. Sen är det svärmor och Fredrik och ett par vänner som inte är klara. Det är luuuuugnt. Att vara ute i sista minuten gör mig inget.

Nu ska jag nalla choklad.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Om du sålde allt smink så skulle du ha råd med utbildningen.. haha, men det är en dålig idé för då lär du ju behöva sminket ;)

Har hört att det skulle komma en ny utbildning i Umeå, tror att den började nu i höst. Så det kanske är den som är distans. Så googla på Umeå.. :)

2009-12-09 @ 09:06:21
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hehehe vad du är duktigt återigen :).... Jag önskar mig den nya tröjan som är på gina reklamen den svarta med blommor på munkjacka typ i XL :)... Kram o tack för att jag fick vara "barn"vakt idag :))))

2009-12-09 @ 22:35:14

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0