Granuppsättning

Hej hopp!

Jösses vad det snöar! Det har snöat ca 30 cm inatt så min bil, som jag borstade av igår, den ser återigen ut som en stor snöhög. Jag som trodde jag skulle få tvätta den. Hmm... Nu snöar det igen. Det lär nog bli en vit jul iallafall. Haha!

Har just ätit frukost. Det blev sent som vanligt. Ska torka mitt hår lite nu. Blir så kallt att gå omkring med blött hår efter duschen. Sen ska jag slå in lite julklappar och börja sätta upp granen. Min finaste svarta julgran. Wiie!
Eventuellt så kommer Pelle och Emmelie och käkar lite kladdkaka här sen. Det vore roligt.



Ska bli spännande att se om jag hör nånting om sofforna idag. Det verkar vara nån riktigt mupp. Skriver man "Tjo fan" som hälsningsfras i ett mail till nån man inte känner och ev ska köpa nåt av eller? Okej, kompisar emellan och sådär, men hallå? Undrar hur gammal den här personen är egentligen...

Aja... hårblåsning och ansiktsmask är det som gäller nu! 
Tjing! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0