Gnistrande

Godmorgon!

Här sitter jag och äter frukost. Vaknade strax innan tio o ch hoppade upp till datorn i hopp om ett mail från de som var intresserade av sofforna, men icke. Hoppas de kan komma nån dag i helgen istället och hämta dem. De ville ju göra det i eftermiddag men då jobbar ju jag. Får se om jag hör nåt mer från dem...
Ska väl istället se om jag kan gå ner och försöka göra rent dem lite. Gå över dem med gummihandskarna för att få bort hår och så dammsuga dem. Det behövs. Hehe! Hoppas det finns nåt lämpligt eluttag i källaren.

Men först ska jag nu be min mamma om hjälp med att fixa ett par gardiner. Kanske hinner jag få dem innan jul.
Om de inte kommer och hämtar soffan i helgen så ska jag till farfar och så ska jag baka lite till. Ska göra en lakritschokladtryffel, kanelkola och en vit kladdkaka. Sistnämnda till Fredrik, som älskar vit choklad. Kanske lite mer ischoklad i nån smarrig smak också.

För övrigt är det tio minusgrader här nu och solen lyser. Det bara gnistrar om snön! Det är jättevackert ute och jag tror tillomed att jag tänker gå till jobbet idag bara därför. Med massor av kläder på mig självklart!
Men nu ska jag göra lite nytta.


Till salu, två stycken likadana soffor.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0