Datorkraj och ett lugnt avslut.

Arrrgh! Internet var helt dött igår. Himla skit! Ringde supporten två gånger men där blir man frågad om man startat om modemet efter att jag sagt att jag startat om modemet två gånger! Sen ringde jag igen och då fick jag lite riktig hjälp och support iallafall. Fick knappa in saker i datan som jag aldrig annars skulle veta att man kunde. Inte för att det hjälpte men ändå. Haha! 
Det hade iallafall kommit igång imorse. Skönt. Blir ju helt beroende när man är utan internet. Hehe!

Året som gått är ju slut vid midnatt ja... orkar inte göra nåt jippo av det. Vi blev trots allt bara hemma. Vi hade en del förslag, men det slutade ändå med att vi blev hemma. Vi har käkat taco och glott på tv och bara haft det rätt skönt! En lugn skön kväll med andra ord. Så kommer det nog fortsätta också. Vi går väl ut och kikar på lite fyrverkerier sen. Barnen i byn håller redan på och pangar här och där hör jag.
Mamma skulle på middag och fest så henne fick jag sminka ikväll. Blev riktigt nöjd. Glittrig blev hon eftersom det är nyår. Hehe!

Jag är inte den som sitter och analyserar året som gått för så noga kommer jag inte ihåg allt. Inte skriver jag upp allt heller men lite plus och minus för året som gått har jag allt. Hihi!
Jag börjar med minusdelarna för då får man läsa det roliga sist.

Årets minus:

- Den jäkla krocken i januari.
- Allt krångel vi hade för farfars skull innan det ordnade upp sig.
- Idiotkylan på Sweden Rock Festival. Det kändes inte som juni, det kändes som Antarktis!
- Massa jobbigt på jobbet, med alla inbrott och så.
- Människor man tyckte om som visade sig vara äckelfalska!


Årets plus:

- Upptäckte Twilight. Haha!
- Sett New Moon. Haha igen!
- Fick kontakt med Elin och Lindsey igen efter sexton år!
- Kastrerade katterna, vilken skillnad!
- Massa kul konserter! Metallica, Skogsröjet m.fl.
- Anna is back in Stavsjö!
- Fredrik fick körkort!
- Dragracingfinalen.
- Allt kul vi har gjort som kryssningar, partyn, spelkvällar och dylikt!

Ja... kan inte peka på en massa speciella saker sådär, men en liten sammanfattning blev det.

Nu ska jag bara enjoya min ledighet! Gott nytt år family and friends!


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag är så glad att vi återfått kontakten!!

Du är toppen!!

Massa kramar ELIN

2010-01-01 @ 01:56:53
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0