Bakning imorgon!

Åh nu är jag trött efter en seg arbetsdag! Ska strax dyka ner i sängen.

Imorgon ska vi styra upp en massa saker, bland annat ska jag baka bröd och lussebullar, vi ska hämta parabolen och digitalpaketet, köpa hdmi-kablar och så koppla in 32-tummaren. Så då blir det att pilla ner en del saker i källaren och så ska vi äta pannbiff och mögelostsås. GOTT! Jag tänkte jag skulle testa och baka nån knasig kladdkaka också, men får se om det hinns med... allt det andra först. Hehe!

Nu ska jag tvätta av mig sminket och borsta tuggytorna, sen är det sängen och inget annat som gäller!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad duktiga vi är på att höra av oss till varandra :-) Och ännu duktigare på att ses. Men det ser ut som vi har fullt upp ändå på varsitt håll :-D Jag bakade för fullt igår och ska baka lite i eftermiddag med om jag hinner. Men nu ska jag snart åka iväg och ta svinsprutan. AJAJAJAJAJ!! Ha det bäst och hoppas att ni får TV:n installerad snart!

Kram kram

2009-12-08 @ 11:24:49
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0