15 cm minst!

Hej på er!

Jisses! Nog kom det snö igår och inatt allt! Det ligger minst 15 cm snö här! Och min bil ligger därunder. Det blir att sopa den rejält innan jobbet gissar jag. Hehe!

Kikade på Busan idag igen. Hon är inte alls förtjust i mig nu, springer så fort jag kommer för hon vet väl att jag ska kolla på hennes mage. Stackars liten. Men nu är jag lite orolig igen för nu har hon käkat upp båda stygnen. Det håller ihop än så länge så inte för det, men man vet ju inte hur länge... Köpte en tratt igår, men tror på fullaste allvar att den kommer vara för stor för henne. Hon är ju så yttepytteliten. Kissen till och med fick den av sig själv och så ska det ju inte vara. Får hålla koll på lilla flickan nu, men börjar det glipa och ha sig, då blir det ett återbesök hos veterinären. Kanske håller det ihop ändå. Man kan ju hoppas. Nu borde hon ju inte ha intresse av att bita där iallafall. Silly girl!

 
Busan på sängen innan vi lagt på nya lakan. Att bäddmadrassen inte ligger slätt beror på att Kissen ligger därunder och myser för sig själv.. Hehe!

Har lagt ut våra mysiga soffor på blocket nu. De har väl inte kommit upp ännu, men det blir nog under dagen. Ska strax börja göra mig ordning lite inför jobbet också och sen är det bara att kila iväg.

Tjing på er!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0