Välkommen tillbaka

Första dagen på jobbet efter semestern gick förvånansvärt bra. Jobbade med en ny kille, som har jobbat inom branshen mycket förut. Han var i morsans ålder skulle jag gissa och det roliga var att vi kom fram till att vi varit grannar för typ 15 år sen. Haha! Helt sjukt, men sant. Världen är allt bra liten ibland.

Men givetvis blir man ju galet terrorriserad på morgonen för att man glömt EN SAK att göra. Nu hade ju min mobil dött igår så märkte inget förrän jag startade den när jag vaknade.
FEM nya telesvar, bara från jobbet och ett sms från en kollega att jag måste ringa. Jag trodde typ att jag hade glömt låsa dörren och hela butiken var borta, men nej, jag hade glömt att logga ur mig på datan. Men de hade ändå ordnat det på annat sätt, så varför i helvete inte låta mig vara?? De får väl skylla sig själva, tyckte jag kom ihåg det mesta rätt bra, men bara för att man glömmer en sak så ska världen gå under där uppe. Fattar inte ens varför vi har egna lösenord på datorerna däruppe, för det finns ändå inget annat att göra än jobbsaker och vem bryr sig om dem liksom?
Usch ja, irriterande.

Men nu ska jag inte bli på dåligt  humör, som jag redan är på väg att bli. Ska ju börja jobba om två timmar så det är väl lika bra att göra sig iordning lite. Skönt att det är mulet och regnar idag med. Men imorrn och i helgen är jag ledig, då kan det få bli fint.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: signebelfiore [blogg om mode,foto,vardag]

sv: ja tyvärr är det ju så....

men skulle vara kul OM det var sant ;)



kram

2009-08-12 @ 13:43:40
URL: http://signebelfiore.blogg.se/
Postat av: Nikki

sv: ja eller hur, de är jättefina, nej det var REA men jag vet inte om de är kvar du får jättegärna kolla på hemsidan och beställa ;) <3

2009-08-12 @ 20:21:14
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0