Te te te te!

Åh jag är så tesugen och ska göra en stor kopp snart. Ska ut och kolla posten först. Hoppas på att jag fått lönebeskedet och eventuellt om jag har tur, min detoxbok.

Ja, vet inte om jag nämnt det, men tänkte att jag skulle testa på att detoxa efter helgen och nån period när jag är ledig från jobbet ganska mycket. Kan bli spännande! Förhoppningsvis få ur alla gifter ur kroppen och (då kanske man slipper lite huvudvärk?) och ett plus kan ju faktiskt bli att man går ner ett kg eller två. Det skulle inte skada, även om jag inte lider nåt särskilt nu. Jag är ju inte direkt bantartypen, men det är lika bra.
Faktum är att jag, utan att tänka på det, har varit utan godis i två hela dagar! Det är rätt otroligt för att vara jag! Även om jag inte vräker i mig godis varje dag så är det alltid nånting, en chokladbit, några mentos, några godisbitar hit och dit. Men två dagar nu helt utan. Hehe! Får väl se hur länge man kan stå emot.
Jag ska ju jobba med Daniel i helgen och han är ju en jäkel på att retas och det är ju kanon om jag berättar detta för honom för då kommer han reta mig så fort jag vill ta nånting och då blir det inte så. Omvänd psykologi typ.

Nej, men nu måste jag faktiskt fixa frukost innan jag förtvinar här i datastolen!

Huvudvärken för övrigt är som igår, den ligger på lur, redo att bryta ut. Vilket mupphuvud jag har! Synundersökning nästa och sen blir det nog farbror doktorn!

Kommentarer
Postat av: SVärmor

Hallojsan det är jättemånga som har samma huvudvärk som din just nu o haft det typ i 2 veckor till o från... Jag fick den i tisdags o den finns där ännu... sen är det 2 till på jobbet o flera av deras vänner osv... är nog nåt skit som går :) Sköt om dig kram Ja jag har fått ögonskuggan har du fått pengarna ?

2009-08-21 @ 11:41:47
Postat av: Leia

Ja, att det ska gå lagom fort på morgonen är ju en fördel. Det får inte vara för krångligt.

2009-08-21 @ 12:59:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

är du gullig och röstar på mig i veckans blogg? :)

jag är nummer 14.

rösta här: www.feliciaz.blogg.se



Kram <3

2009-08-21 @ 13:24:50
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0