Skoskav och MIST

Godmorgon!
Inget skrivande blev det för min del igår. Hade fullt upp hela dagen! Gick upp vid nio och fixade mig iordning och allt vanligt, Fredrik åkte till Nyköping och jag åkte hem till Emmelie för en tjejstund. Vi tog Lex och gick till Ica Maxi och lunchade. Något jag fick ångra för mina stackars fötters skull. Hade ju inte valt skor för en långpromenad på över en och en halv timme om man säger så, nämligen platta ballerinor.
Ajaj...ja, det slutade ju självklart i ömma fotsulor och blodiga skavsår på hälarna innan vi ens kom fram till Maxi, så det blev att halta in på Apoteket och köpa Compeedplåster. Fan, 50 spänn för fem plåster! Dyrt! Men de var iallafall smärtlindrande så det kändes helt klart värt det.

Sen käkade vi lunch på Lindahls  och kikade runt lite. Seg som jag är så blev ju jag stressad av att jag skulle jobba senare så vi blev inte kvar så jättelänge, men nya butiken MIST öppnade ju på Maxi igår och det är ju en makeupbutik så sjäääälvklart var vi ju in där och kikade och jag blev imponerad. Det fanns massa massa kul och det kliade i fingrarna vill jag lova! De hade ju dessutom öppningserbjudande så man fick välja tre produkter och bara betala för två, så eftersom jag har så dålig karaktär när det gäller shopping så köpte jag tre ögonskuggor. Egentligen har jag definitivt inte råd, men jag kommer ju ändå få rensa sparkontot. Surt... Fattar inte vad som hänt med de två senaste lönerna alltså. Helt sjukt. Jag har verkligen inte handlat mer än vanligt
Ska iallafall lägga upp bild på skuggorna sen. Galet snygga!

Nu håller jag på i tvättstugan och klockan tre ska jag vara på  jobbet igen. Men nu ska jag äta frukost.

Tjing!   

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0