Sjukling.

Usch och fy, mår värre och värre, frossa och alldeles skakis. Ska nog gå till morsan och kolla om jag har feber. Huvudvärken håller i sig och illamåendet med.
Men har pratat med min chef och han fixade en annan som jobbar åt mig idag. Så himla trist att behöva vara hemma, eftersom man förlorar pengar, men skulle inte vara särskilt effektiv på jobbet som jag mår nu så det är nog lika bra. Det får bli soffan och en filt istället, eller sängen och en bok och en massa massa te!

Glää,
ska iallafall försöka få in lite bilder från dragracingen sen, men det får bli senare.

 Bild från Google

Kommentarer
Postat av: cilla

hehe ja hittade dig på Micromiss blogg. blev ju nyfiken på vilka som vann hennes tävling! Och vips så va du där =) DÅ länkar jag till din blogg oxå =)

2009-08-17 @ 15:23:28
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0