Regnig natt

Dagen har fortlöpt ganska bra på jobbet. Har klarat min tredje godisfria dag! Det ni! Det är en bragd för att vara jag. Haha! Har även meddelat Daniel mitt beslut så äter jag nåt godis så kommer han ge mig stryk. Hehe. Inte på riktigt då, men verbalt iallafall.
Huvudvärken ligger och lurar men den har hållt sig ganska jämn ändå, så det har inte varit så farligt.

Idag har denna man varit inne och handlat av mig. Det tog ett tag innan jag kom på vem det var.


Ska alldeles strax ta och krypa ner under täcket med min bok. Funderar på om det kanske är dags att stänga fönstret i köket. Det regnar ju som tusan. Å andra sidan så känns det lite som en förlust att stänga. Då vinner ju vädrets makter över mig på nåt sätt. Hehe! Här krigar man med allt. Men får väl se vilket håll det regnar åt först.
Det är ändå ett ganska mysigt regn. Inte spöregn som gör ont och smattrar hårt och inte direkt som nåt lätt sommarregn heller. Men det är lite sånt mysigt höstregn. Sånt som man sitter hemma i och kollar på nån film och käkar choklad. Eller ett bioregn, en läskig/rolig film med stor popcorn och mysiga kläder för att man vet att man ska ut i rusket sen. Eller bara helt enkelt ett fikaregn, ett mysigt café med varm choklad och blåbärspaj och mysigt sällskap, tjejligan helst. Hihi!

Ja, det där blev ju rejält svammel, det är nog bäst jag lägger mig nu,

På återseende! Tjong i medaljongen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0