Nya skor!

Jepp, igår blev det ett par nya skor. Har beundrat dem på bilder i tidningar och igår fanns det ett endaste par kvar på Din Sko så jag slog till. Hehe! Det får bli min födelsedagspresent eller nåt, för nu får det vara sluthandlat.
Av nån anledning så har de senaste lönerna inte varit alls som jag räknat med så det har blivit ganska knapert. Inte minst denna nu när jag bestämde mig för att detoxa. Det blev rätt så dyrt, men det får helt enkelt vara det som jag unnar mig denna månad. Hehe! Tur jag bestämde mig för att inte ha nåt kalas denna månad, för det hade jag inte ens haft råd med. Tillomed lite knivigt nu med klippning och färgning men det får helt enkelt gå. Det är sånt som alltid löser sig. Jag har ju trots allt lagt undan 2000 denna månaden så man får väl nalla därifrån om det behövs. Måste köpa lite mera frukt och grönsaker till detoxen också. Börjar ju på tisdag och ville inte köpa allt nu eftersom det inte håller sig. Kändes lite onödigt.

Här är iallafall mina nya fina skor.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, absolut. =)

Fast det kan vara bra att ha en i lägenheten också. =)

2009-08-26 @ 14:16:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Jo, stress är riktigt jobbigt.



Jag har alltid druckit te med sugrör och tycker inte att det är gott utan. =)

2009-08-27 @ 13:51:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

riktigt läckra =)

2009-08-27 @ 15:40:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0