Nog blev det blåbär.

Jajamänsan, en och en halv liter plockade jag ihop alldeles ensam ute i skogen. Till råga på allt började det åska också. Hehe, tur man inte är rädd för åskan. Hittade sex kantareller också men de gav jag till Maggan. Frågan är bara vad jag ska göra med bären. Lite blir ju till frukost imorgon och Anna tjatar på att jag ska baka en kaka. Resten får jag väl frysa in. Lite tråkigt om de står och blir förstörda när man plockat och hållt på.



Måste ju ta reda på ett paket köttfärs som Fredrik tog ur frysen utan att använda också. *suck* Annars blir det ju förstört. Jag är helt osugen på mat eftersom jag redan ätit så får väl göra nåt och bara frysa in det igen.

Så, det är väl bara att sätta igång så man blir klar nån gång. Hehe! Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Leia

Skulle vara kul om man kunde baka. Men orkar inte hålla på med sånt. Hehe.

2009-08-13 @ 21:27:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0