Nån som bjuder på en riktig kick?

Ok, jag är sjukt uttråkad, seg som kola i hela huvudet och även resten av kroppen, inte hungrig, inte törstig, inte sugen på nåt, vill inte jobba, bara helst sova.

Vet inte om det äv vädret som slår ut mig totalt idag eller om det bara är huvudvärken, men nåt är det iallafall för jag känner verkligen inte för nånting nu. Bara att bädda ner mig med kissemissarna och sova en stund. Men det går ju inte eftersom jag börjar jobba om en och en halv timme. Har inget att ta med mig att äta till jobbet heller och är inte sugen på nånting så känner mig inte supermotiverad till att laga nånting heller.

Besviken på lönen, fattar inte vart semesterpengarna tog vägen? Varför är det så lite när det var så mycket förra året? Beror det verkligen bara på att de drar extra i skatt nu? Aja, orkar inte ens bry mig. Det får vara som det är.

Skulle behöva göra nåt skoj nu så jag vaknade till lite! Känner mig som i dvala. Men men, efter idag är det bara två arbetsdagar kvar och så får jag vara ledig ett par dagar igen. Skönt.

Nu ska jag väl sminka på mig lite så jag inte ser lika tråkig ut som jag känner mig. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0