Motionen straffade sig

Aj aj aj! Jag har skitont och det känns som min tå ska ramla av. Skulle vara duktig och gå ut och gå efter maten och drog på mig gympaskor och gick iväg. När jag kommer ca en kvart hemifrån så börjar det kännas som att nåt sitter imellan tårna och sen sticker det till och gör jäkligt ont. Tar av mig strumpan och ser då att jag spräckt jordens vattenblåsa på ringtån på sidan! Skinnflörpen är det som ligger och skaver emellan. Fick rycka loss den, vilket gjorde att det gjorde lika ont ändå så haltade sista etappen hem. Blä! Nu har jag bara lust att gå och lägga mig.
Inte överhuvudtaget märkt att jag haft en vattenblåsa. Det var ju inte sååå längesen jag var ute och gick att den borde uppkommit på en timmes promenad liksom. Sjukt.

Nu ska vi ju tydligen in till Nyköping idag med så får väl göra mig ordning lite. Vad sugen jag är när man knappt kan gå... Hade räckt med imorgon. Jag som hade tänkt plocka blåbär imorgon.


Kommentarer
Postat av: BakPassion Mona

Hej!

Tänkte testa detta DDL som du lovordar så mycket. :P Bara ett par frågor:



1. Ska det vara sötad eller osötad kondenserad mjölk? Jag gissar ju på sötad.



Svar: Sötad måste det vara, osötad funkar ej...



2. Finns det olika storlekar på burkarna? I så fall, varierar koktiderna?



Svar: Jag har inte sett olika storlekar faktist...men koka burken i 3 timmar så bli det nog perfa!



3. Vad köper du för märke? Spelar märket nån roll?



Svar: Märke spelar inge roll, så vitt jag vet..



4. Hur länge håller de sig när de är kokade?



Svar: Minst en månad i kylen max 2 skulle jag nog säga...



Hoppas jag vart till någon hjälp!



Mvh/



Mona

2009-08-08 @ 03:32:04
URL: http://bakpassion.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0