Kyss!

Fredrik och jag hade ju två kvällar i rad i Nyköping nu i helgen. Trodde inte det var möjligt, men när det är bra band som spelar så är det visst det. Haha!, Är ju aldrig i Nyköping annars. Muppstad är vad det är. Hehe! Ingen har hittills sagt emot mig.
Men fredagen var det ju AB/CD men det har jag redan skrivit om. I lördags var det ännu bättre, nämligen KYSS. Det var några kära vänner som man inte sett på länge! Anders och Uffe iallafall. Johan och Nalle träffade jag ju dagen innan. Hihi! Anders kommer jag inte ihåg när jag såg senast...typ hundra år sen! Och Uffe... vet inte om det var när vi hälsade på honom i Studion. Läääänge sen! Det är synd. Vore roligt att träffa dem oftare, men Anders bjöd oss iallafall till Danmark, så det får man ju passa på och nappa på nån gång framöver. Vore kul!

Men hur som helst! Hela bandet ropade på oss när de såg oss på gatan och vi vände oss om och där stod de i full mundering och gissa om folk glodde och fotade och ropade! Haha! Det var en väldigt rolig syn! Hela Kiss (KYSS) på Nyköpings gator liksom. Ler när jag tänker på det! Haha! De fick höra både sång och skrik från folk och bli fotade på vägen fram till scenen.
Sen spelade de och det var bra himla röj framför scenen. Dock inga slagsmål som jag såg, denna dag.
Brorsan lyckades komma in precis när det var slut så han missade spelningen. Lite trist, men han verkade glad ändå. Han var ju så packad. Haha!

Det var en riktig toppenkväll! och vi sa väl hejdå vid halv fyra på morgonen. Kändes lite tråkigt faktiskt, eftersom man inte vet när man ser dem nästa gång, men vi fick iallafall kramas lite. Hihi!

Sen åkte vi hem och sov gott. Förresten hade nån jävel lämnat stora skoavtryck på taket på m in bil! NÅGON har alltså hoppat upp på motorhuven på min bil och klivit över hela taket! I Converse-skor för jag kände igen skomönstret. Den jävel som gjorde det hade inte fått det lätt om jag sett det vill jag lova!
Det värsta var att bilen var nytvättad. *skitsur* Men egentligen var det ju lite kul. Tur bara att det inte blev några bucklor.

Men som sagt, Nyköping är fan Sveriges största muppstad.














Jag är liten och rufsig i håret! Haha! Men har har faktiskt platåskor!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0