Jobbet väntar...

Ja nu är det bara 50 minuter innan det är dags att fara till jobbet. Ska ut och sätta mig lite tänkte jag så man kanske piggnar till av lite frisk luft.
Jag hade ju inget att göra förut så gick in och la mig med min bok som jag vill bli klar med och g issa vem som somnade? *räcker upp handen* Jojo, det var ju inte så svårt att somna i sängen mellan duntäckena...

Men det är nåt förbannat vad denna huvudvärk håller i sig! Det är bara en gnutta, men den ligger i bakhuvudet och bara retas och väntar på att få göra sig fri känner jag. Inget vidare alls! Det måste bli bättre snart innan jag blir tokig.

Men nu blir det lite Provivadryck och ut i solen (och blåsten)

Tjipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0