Grattis farfar!

Godmorgon!
Idag fyller min farfar år, hela 77 bast blir han, gamle gubben. Ska ringa till honom sen, men först väntar jag samtal från min bror som ska meddelan om vi kan åka in till gubben och gratuelera eller ej.

Nu ska jag borsta tänder och sånt där som man gör på morgonen och sen ska jag gå ut en sväng med min mosters lilla vita ulltuss, som mamma sitter hundvakt åt nu. Sen blir det frukost!




För övrigt så har jag ingen huvudvärk eller nåt idag, ännu iallafall. Skönt!

Så, men då ses vi sen.

Kram och puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hellu tjejen!

Jag tycker absolut att du ska ringa vårdcentralen så att du får komma till en läkare. Man vet ju aldrig va det är för fel så gå dit och ta reda på det. Det kan ju vara lätt fixat :) Jag ska ut och jogga en sväng tänkte jag för och se va den här medicinen går för :) ska bli spännande as hell :)

På tal om nåt annat...igår läste jag ut"När jag hör din röst" för andra gången. Gissa om jag längtar till den 20:e november. Jag gissar att du kommer va en av alla som ska gå den dagen. Jag ska ringa Sf och fråga när dom kommer få biljetter så att man kan vara ute i god tid. Är livrädd att jag ska bli utan biljett...hehe..

Gissa om jag blivit skadad av hela Twilight grejen...haha :) så kan det va.

Ha det bra Sara!

Hoppas du hade det bra på semestern!

Kram Elin

2009-08-18 @ 13:02:50
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0