En kopp te?

Jag är ju en frusen människa så får nog ta och göra en god kopp te här igen. Sätta mig i soffan och glutta i Ikeakatalogen som kom idag. Funderar på att sätta igång och baka bröd sen. Behöver nytt bröd för det är nästan slut och vem har råd att handla. Hehe! Fattig som en kyrkråtta just nu, men det har ju gått förut.
Anna ska väl höra av sig sen för hon ville sminka mig ikväll. Det är ju alltid kul. Har ordnat en mapp bland mina bilder som heter Anna sminkar. Där lägger jag in bilder på det som hon har gjort på mig sen. När hon har internet så ska jag skicka den mappen till henne. Om hon vill ha den vill säga.

Men nu blir det te och soffan och Rockklassiker.

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0