En höstdag..

Godmorgon!

Ser ut som att det är en riktigt härlig höstdag ute idag! Men jag hoppas ändå det känns sommar. Ska strax gå ut med Skruttan, det lilla yrvädret, men ska dricka upp mitt te först.
Vaknade klockan nio idag och låg kvar en stund och kände efter om jag hade huvudvärk. Tror inte det är så illa faktiskt. Inte än så länge iallafall. Jag hoppas inte det blir värre heller eftersom jag har idag och ytterligare tre dagar framför mig som jag ska jobba, jobba, jobba nu. Det blir första helgen efter semestern så det är väl fortfarande fart i det kan jag tänka mig. Hehe!
Bara vänta och se.

Nu blir det en promenad iallafall. Återkommer under dagen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0