Den lurar i skuggorna

Hemma nu efter jobbet. Det har varit en riktigt bra dag. Jobbade med Per och han är duktig! Skönt att det inte är en helt ny, för då hade jag garanterat haft ont i huvudet. Men dessvärre så ligger huvudvärken ändå och lurar i bakhuvudet och det känns inte alls bra inför helgen som kommer. Ska jag stå på jobbet så känns det som man bör vara alert. Men vi får väl se. Därför tänkte jag iallafall gå och lägga mig alldeles strax så jag får sova ordentligt iallafall.

Har ju inte lagt upp bilderna från Sundsvall ännu kom jag på. Det har jag helt glömt bort. Ska se om jag hinner det imorgon.

Nu blir det sängen.

Nattinatti! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå gums!

Jag tycker verkligen att du ska ringa om din skallebank om du inte gjort det än...låter inge vidare att ha så där nästan dagligen. Stackare.

Kanske är så att du behöver glasögon och dels så är det snyggt, men det kan även vara skönt att se bra och slippa huvudvärk :)

Ha det så bra!

Kram Elin

2009-08-21 @ 05:22:23
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0