AB/CD

Blev en sen morgon idag. Kom hem vid halv tre-snåret nånstans inatt. Var ju i Nyköping för att se AB/CD, ja.. ett AC/DC-Tribute/cover-band. Några medlemmar är kära vänner till Fredrik, jag känner dem inte lika mycket. Hihi! Höll på att bli en riktigt icke-kul kväll eftersom det kostade en hundring att gå in i tältet där bandet skulle spela och det hade vi inte räknat med eftersom det har varit gratis vid andra tillfällen, men Fredrik ringde Johan och vips, så var vi inne. Perfekt!

De lirade i drygt en en timme och det var himla bra! Publiken verkade gilla det överlag också så det var ju kul. Sen som sagt, så var vi ju i muppstaden Nyköping och sjäääälvklart blir det slagsmål. Jag är inte ute världsamycket, men har varit ute mycket förut och jag har aldrig sett ett slagsmål tidigare. Självklart har det ju varit mycket som man läst om och så, men ändå. Ska man se ett krogslagsmål så kunde man ju ge sig fan på att det skulle vara i Nyköping. Hehe!

För övrigt så gjorde det jäkligt ont att gå med en trasig vattenblåsa vill jag lova. Usch! Inte skönt alls att ha skor på sig!

Ikväll ska vi in till muppstaden igen för återigen så lirar flera kära vänner, men ikväll är de KYSS, Sveriges bästa KISS-band. Ska bli kul!

Nu ska jag äta frukost. Är vrålhungrig!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Sv: Självklart är det ok att du lägger upp recept och bild så länge du länkar tillbaka till mig! :-) Vad kul att du bakat kakan förresten! Kram, Jennie.

2009-08-09 @ 17:45:37
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Det var så lite så, bara kul att kunna hjälpa till! :)

2009-08-09 @ 19:47:00
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0