Vad hände nu?

Jag skulle ju simma idag, men nu tvivlar jag på att det går. :O Kom hem från en och en halvtimmes promenad och så har min mens, som tog slut igår, kommit tillbaka >.< Vad trött jag blir. Då vill jag inte simma. Iallafall promenaden fick det bli då så får man väl se sen. Kan ju göra lite med hantlar och sånt här hemma istället så slipper jag trängas på gymmet en eftermiddag. Får väl simma på fredag istället. :)
Ska strax göra mig nåt enkelt att äta och sen blir det att börja röra mig in mot stan till farfar igen.
Ikväll ska jag se film. :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, va roligt :)

2009-04-29 @ 16:18:11
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0