Till Lindsey!

Men ååh, det är väl klart jag minns dig. :D Vi är ju gamla barndomsvänner. :) Vad kul att höra från dig! Det är ju jättelänge sen. Hur är det med dig nu för tiden och vad gör du? Bor du kvar i stan? Många frågor. :)

Vi hördes ju inte så mycket efter att jag flyttade från stan så det är nog 14-15 år sen vi sist pratades vid. Vad tiden går.

Det är faktiskt jättebra med mig, allt är frid och fröjd med livet. Hoppas verkligen det är bra med dig med!
Jätteroligt att du hörde av dig!

Kramar till dig!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Ja, det var verkligen jätelängesen och du forstår inte hur kul det är att "se" dig igen, du var juh min absolut allra bästaste vän när vi var små. Skrattar lite när jag tänker på alla knasigheter vi faktiskt höll på med, haha.



Ja, jag är kvar i Norrköping pga av min utbildning, tyvärr kanske ska tillägas, då jag är rätt trött på stan. Bor på söder, i en tvåa med min sambo Fredrik. Inga barn än, och faktisk inget större behov av dem heller. Känns som om jag pluggat hela mitt liv, och nu vill jag njuta lite av mina pengar och resa runt lite.



Brukade träffa din pappa förrut innan han flyttade till skåne, och då snackade vi alltid lite och jag bad honom alltid hälsa till dig, men han kanske glömde. "Är sara där!" Är väl det han mindes bäst, haha.



Du då? Vart bor du? För det verkar som om du är kvar i stan? Jobbar du på någe kul ställe?



Glad påsk på dig



Många kramar//Lindsey

2009-04-08 @ 12:46:49

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0