Skogspromenad!

Idag har det varit strålande väder så jag startade dagen med att diska, tvättstugan och sen blev det en rejäl promenad. Tog den riktiga svängen som Jansa visade på kartan efter att ha varit ute i snårskogen med Milla. :P
Nu är jag öm i hela kroppen, inte minst i ena låret för att en gran anföll och gav mig värsta revan som kommer bli ett saftigt blåmärke. :P

Hur som helst, jag gick hemifrån kvart i tre och kom hem kvart i fem. Men jag stannade till på jobbet en halvtimme kanske eftersom jag växlade pengar.
En vacker promenad blev det iallafall ute i naturen. :) Milla: Det här är från delen som vi skulle gått men som vi inte hamnade på. :P




















Kommentarer
Postat av: Milla

Hehe, jag får ta och komma ut någon dag och gå den RIKTIGA skogspromenaden. :-) Kram kram

2009-04-03 @ 10:41:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0