Kryssningen!

Sitter här mitt i natten efter jobbet och har just ätit en stor tallrik med jordgubbsgräddglass, jordgubbar och heldlöst mycket chokladsås. :D Inget hade smakat godare än just det nu, för jag har varit så sugen på jordgubbsglass hela dan när jag jobbat. Och efter denna dag så förtjänade jag det faktiskt! Jag har stått som en tok och fått göra hamburgare efter hamburgare elfter hamburgare och det är världsatråkigt!

Men som utlovat så tänker jag lägga upp bilderna från kryssningen nu. Bilderna får tala för sig själva om jag inte skrivit nån bildtext. :) Tjing!


Maria hade också sin kamera med sig. (Jag vill se dina bilder Maria!  :P )


-Kan vi gå snart? Fredrik vill spela!


-Jippie! :D


-Vinn lite stålar nurå!


-Herregud, klart han inte vinner, det är ju ENKRONOR!


-Men snälla'rå!


Maria, här har du en ny presentationsbild till bloggen. :D


Reneé, ska du verkligen dricka den där?


Här märker inte min Fredrik att han blir fotad. *fniss*


-Fotar du mig en gång till så äter jag upp dig! (Men jag är inte rädd för dig :P )


Jag vet inte vad som har hänt med Reneé, men suddig är hon. :P


Man får inte ruska så fort på huvudet när man blir fotograferad. :P


-Asså... nu fattar jag iiingenting!


De här tre har shoppat tillsammans... hos Rut eller nåt. ;) :P


Marias Fredrik... Nej han är inte heller normal. :)


Maria är jättefin i sin rockabillystil!


Alltså.... Näe, jag har ingen aning faktiskt. :P


Strawberry Daiquiri *smarrismarr*


Minst lika full kompis. Hampus och Fredrik.


Pringles är bästa frukosten!

Så, kära vänner och bekanta, det var det. Jag skriver det endast för att jag måste, men är det nån bild som ni vill att jag tar bort så säg det. Men tänk först att aktar ni er inte för min kamera, då får ni skylla er själva! ;)

För övrigt så återigen Tack Svärmor för att du ordnade denna kryssningen! Jag hade superkul! <3

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hahahah kuliga bilder juh :) shoppingen hos Rut var kanon :) Ja tack själv jag hade också jättekul :)

2009-04-27 @ 21:37:25

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0