Inbrott IGEN!

Det är fan helt sjukt alltså! Jag vaknade prick nio idag och strax efter det ringer Marcus från jobbet. Det har alltså varit inbrott inatt igen!!! Det är helt jävla otroligt! Så eventuellt i kväll så måste jag jobba om de inte får tag på nån annan. Sa ju att det var ok så det är inte mer med det, men skönt ändå om man slipper. :P
Men alltså, vad är det? Kanske två-tre veckor sen vi hade inbrott sist. Då fick de ju inte med sig nånting, men ny hade de tagit BÅDA kassorna och allt syns ju i kameran, men det hade tagit 30 sekunder! Fatta! 30 sekunder att sno två cashguards! Undrar om vi kommer få sån metallrullgardin snart när vi stänger. :O Helt sjukt! Får väl se om det blir jobb sen eller hur det blir.
Nu ringde iallafall bredbandskillen så han ska komma och koppla in mitt bredband om en halvtimme. :D Hoppas nu verkligen att allt funkar som det ska. :P

Nu ska jag ringa Jysk och se om farfars säng har kommit.

Kommentarer
Postat av: issaah

Är du med från Norrköping ?

2009-04-06 @ 12:13:04
URL: http://issaah.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0