Skogspromenad

HIttade min mamma vid brevlådan idag. Hon var på väg ut med Tyson, min morbrors rottis. Jag följde med på en promenix ut i skogen. Var riktigt skönt att komma ut lite. Inte så kallt heller som tur var, men en jäkla massa mygg. Fick ett bett i pannan bland annat. :P
Hittade några kantareller i skogen som vi plockade med oss. Tyson försökte äta upp dem vi räddade dem. :P
När jag kom hem hade jag fått Solo i brevlådan. :) Alltid trevligt.

Jobbade med Hanna igår. Det var första gången. Det gick faktiskt jättebra. Hon verkar väldigt rar om omtänksam tycker jag. Synd jag har så få pass med henne ändå.
Idag ska jag jobba med Malin. Det går alltid bra. Hon har koll på läget för det mesta. :) Sen är jag långledig i fyra hela dagar. Ska bli såå skönt.

Imorrn kommer Fredrik hem och brorsan och jag ska in till farfar och pappa. Vi ska lära oss hur man betalar farfars räkningar för han är vimsig och klarar inte det själv längre, stackarn. :( Men vi hjälper honom med det. Bara hoppas att farsan är nykter, annars orkar jag inte vara där.

Jag är fan hungrig igen. :O Var ju iofs snart tre timmar sen jag käkade så det är väl dags igen. Vet inte vad jag är sugen på som vanligt bara. Pangkakor är ju gott, men orka stå och fixa det...nää inte idag tror jag. Jag är ju sugen på nåt varmt, men varma koppen är inget kul just nu. Det har jag på jobbet dessutom.. och gör jag pangkakor så har jag ju till frukost imorrn. :P Hmm...smoothie är kallt, men gott. Gjorde en supergod igår på vaniljyoghurt, äppeljuice, banan och kanel. Det stod på mjölkpaketet. :P Men gott var det.
Åh vad jobbigt, hatar att inte komma på mat. Orkar ju inte äta smörgås igen. :( Det får fan bli pankisar.

Tjohej!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0