Roligt med ny kamera. :P

Har ju varit så seriös och fotat en massa kul. Idag blev det nog bara värre och värre tror jag. :P Inte minst på min och Ullis fika. :) Lite bilder på dagen som gått.

Skulle fota mig själv men det blev typ fulare och fulare. :P Jag bjuder på det. :)
         
     

Haha, jaa, det var en massa jag från imorse. :P

Här är lite bilder från när Ullis och jag fikade:

 - Kladdkakaaaa! :D
 Ullis försvinner ner i sin tekopp. :P
 Ullis kladdkaka som jag åt upp resterna på. :P
 Ullis pålägg.
 Jag, allmännt konstig, men det är nog de flesta vana vid. :P

Jag har många fler bilder på söta Ullis men hon blir nog inte glad om jag lägger ut dem så jag är snäll för den här gången. ;)

Imorrn ska jag jobba igen. :( Med en tjej som jag aldrig jobbat med tidigare. Får se hur det blir. Spännande kanske. Roligast är det att jobba med Emmelie, då blir det ofta såhär:



Hon är ju för söt med ett kaffefilter på huvudet. ;D Min lilla gumma. :)

Ahopp, nää det är väl bara att gå och lägga sig nu då. Hejdå. :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du e så fin i luggen. hehe nej jag får öva på mina poser men ok de där får väl bara ok=)...var nära att bli kladdkaka idag med...illa illa. har klistrar etiketter på 600 burkar idag, men det va avslappnande. hoppas det går bra på jobbet! pussokram!

2008-09-09 @ 20:16:45
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0