Nya saker för mig! :)

Nu är jag hemma efter en dag på stan. :) Har shoppat och fikat med Ullis. Kom in så sent som halv två och hann i princip bara kliva in på NewYorker så ringde Ullis.
Köpte massa fint där, ska visa bilder sen. :) Blev nästan exakt tusen spänn, men då fick jag en jäkla massa saker. :D
Efter det gick Ullis och jag och fikade på Fräcka, på övervåningen. Blev en stor negerboll och en stor  kopp te. Var så himla chokladsugen. Sen åt jag upp resten av Ullis kladdkaka som hon inte orkade. Haha, men hon fick en sjukt stor bit. Så jag fick äta upp den. :) Vi satt nog där i en timme iallafall. Sen gick vi runt och kikade lite, tills hon skulle iväg och klippa sig.
Då åkte jag till Maxi och kissade. Var sjuukt kissnödig. Haha, så passade på att handla lite mjölk och bröd och så kollade jag på Confetti. Där hittade jag fina kaffeburkar. Jag höll i dem länge, sen ställde jag tillbaka dem. Kunde inte komma ihåg hur det såg ut i vårt kök. :P Men när jag kom ut ut affären så ångrade jag mig så jag gick tillbaka in och köpte dem. :P Det är ju bra att man kan bestämma sig och sådär. :P

Så nu sitter jag här och dricker varma koppen och äter av mitt nya bröd. Det var massa frön på, supergott verkligen. Tror det  hette Fröig. Konstiga namn de hittar på. :P

Ska in till morsan och kolla om de har nån bra film förutom skräckfilmen jag har till ikväll. Sen ville hon ju se mina inköp också. :P

So long! 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Passa de in i köket då?

nu e luggen uppsatt hehe...=)

kul o ses! ska kolla upp den 25:e hur dags brukar det vara?

2008-09-08 @ 20:54:54
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0