Frågor och svar!

VILKEN SVORDOM ANVÄNDER DU MEST?
Fitta, kuk, hora...javäla helvetes skit...det är illa, jag vet.

ÄGER DU EN IPOD?
Nej

KAN DU KASTA MACKA?
Haha, nej, är värdelös.

VAD HAR DU MED DIG PÅ BION?
Gott sällskap, godis, coca-cola och så brukar det vara en massa påsar eftersom jag varit och shoppat innan.

VEM ÄR DIN FAVORITLÄRARE?
Går inte i skolan, men hon hette Laura.

SKULLE DU KUNNA DEJTA NÅGON MED VÄLDIGT MYCKET TATUERINGAR?
Jag gillar inte dejter, men älskar tatueringar. :)

VILKET ÄR DITT FAVORITÄMNE I SKOLAN?
Det var Film, grafisk formgivning och skapa i metall.

VILKET PERSONLIGHETSDRAG ÄR ETT MÅSTE HOS EN PARTNER?
Kärleksfull, humor, tillitsfull

HAR DU NÅGONSIN BLIVIT ATTRAHERAD AV NÅGON OATTRAKTIV?
hmm, måste man svara?

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRINK?
Long Island Icetea, när den görs på rätt sätt. Rosa Pantern och Orgasm

GILLAR DU DIN BOENDESITUATION?
Ja

HUR MÅNGA TIMMAR MÅSTE DU SOVA FÖR ATT KUNNA FUNGERA?
helst 9

ÄTER DU FRUKOST DAGLIGEN?
Jess, första målet är väl alltid frukost. ;)

ÄR DINA DAGAR FULLBOKADE OCH STRESSIGA?
Nope, men ändå jobbar jag för mycket. :P

HAMNAR DU OFTA I TRUBBEL FÖR ATT PRATA UNDER LEKTIONERNA?
Nej

VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT?
Fruktsallad. :D

BRYR DU DIG OM ANTALET KALORIER I DET DU KÖPER?
Nää, inte särskilt. :P

HUR GAMMAL BLIR DU NÄSTA FÖDELSEDAG?
26

ÄR DU PETIG NÄR DET KOMMER TILL STAVNING OCH GRAMMATIK?
Ja! Hatar stavfel, framförallt i presentationer. Det kollar man väl igenom så det är rätt, annars förlöjligar man sig själv. I mail, gb osv är det inte så noga. :)

VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN? 
Jag vet inte. :( 

VEM VAR DEN SISTA PERSONEN SOM GJORDE DIG ARG? 
Min chef :P Men sista saken som gjorde mig arg var min handled, den gör ont och då blir jag arg. 

KOMMER DU BÄST ÖVERENS MED PERSONER AV SAMMA KÖN ELLER MOTSATTA?
Olika, har mina gulliga tjejvänner, men killar i allmänhet tror jag.

GILLAR DU SENAP?
Jaa, johnnys senap på korv med bröd. :D

SKULLE DU KUNNA OFFRA DITT LIV FÖR EN VÄN?
Vet ej. Man vill ju inte förlora någon och känna skuld till varför. Ingen aning faktiskt.

VILKEN TID ÄR DIN VÄCKARKLOCKA INSTÄLLD PÅ?
Olika, men oftast inget.

OM DU VANN PÅ LOTTO, VAD SKULLE DU GÖRA?
Se till att Fredrik får körkort, köpa bil till honom och gymkort till oss, resa mycket och köpa saker till folk jag tycker om.

TAR DU NÅGONSIN MEDICIN FÖR ATT HJÄLPA DIG SOMNA SNABBARE?
Nää

VILKEN CD LIGGER I DIN CD SPELARE JUST NU?
Nån blandskiva i bilen.

HAR NÅGON BERÄTTAT EN HEMLIGHET FÖR DIG DENNA VECKAN?
Tror jag inte.

ANVÄNDER DU HUVTRÖJOR?
Ja

KAN DU VISSLA?
Knappt.

VILKEN ÄR DIN FAVORIT ÅKATTRAKTION PÅ NÖJESFÄLT?
Berg och dalbanor. :D:D

TROR DU FOLK PRATAR BAKOM RYGGEN PÅ DIG?
Lär det ju göra...

VILKET RIKTNUMMER BEFINNER DU DIG I?
073 ;) 

TITTADE DU PÅ TECKNAT NÄR DU VAR LITEN?
Ja..and still do.

ÄR DU BLYG INFÖR DE MOTSATTA KÖNET?
Njaa, är ganska blyg i allmännhet, men inte när jag druckit. :S

VILKEN FILM KAN DU ALLA REPLIKERNA TILL?
Ingen

LÄSER DU FÖR SKOJS SKULL?
Ja, älskar att läsa.

VILKA SPRÅK PRATAR DU?
Svenska, Engelska, mini med tyska

NÄR GRÄT DU SENAST?
Det var nog några dar sen.

HAR DU NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGAR?
Fem tattoos, två piercings och i öronen.

TYCKER DU KILLEN BORDE BJUDA PÅ FÖRSTA DEJTEN?
Dejtar inte, men jag skulle nog känna mig löjlig. Men insisterar han så får han väl skylla sig själv. :P

VAD SÄGER DU TILL DIG SJÄLV NÄR DET ÄR SVÅRT?
Att jag är värdelös, sen kommer jag fram till att allt löser sig alltid på ett eller annat sätt.

SKULLE DU NÅGONSIN KUNNA HOPPA FALLSKÄRM?
Jaaa, vill, men vet inte om jag vågar. Fast det skulle jag nog. :)

SOVER DU PÅ MAGE, SIDA ELLER RYGG?
Blandat, men börjar oftast på mage med ena benet uppdraget på sidan.

VILKEN KARAKTÄR FRÅN EN FILM PÅMINNER MEST OM DIG SJÄLV?
Ingen aning, nån som kan säga nåt så gör gärna det. :P

HAR DU NÅGONSIN KÖPT NÅGOT FRÅN EBAY?
Jajamän, flera saker.

SKULLE DU SÄGA ATT DU ÄR TRENDIG?
Äsch, sånt bryr jag mig inte om.

OM NÅGON SOM DU INTE VAR INTRESSERAD AV ATT DEJTA BJÖD DIG PÅ EN DEJT, HUR SKULLE DU REAGERA?
Tacka nej, varför ge nån falska förhoppningar? Vill jag inte så blir det väl inte bra för att jag går med på det, lär bli världens tråkigaste dejt.

STÖR DET DIG OM NÅGON SOM HAR SAGT ATT DEN SKA RINGA INTE RINGER?
Ja

VILKA BÖCKER, OM NÅGRA, HAR FÅTT DIG ATT GRÅTA?
Det finns en del.

VILKEN/VILKA LÅT GRÅTER DU AV?
Nee det är nog ingen.

TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV?
Nää det tror jag inte.

VAD ÄR DU ALLERGISKT MOT?
Lite pollen.

VAD HAR DU FÖR ÅSIKT OM SEX UTAN KÄNSLOMÄSSIGA FÖRPLIKTELSER?
Om det funkar för båda så why not?

VEM ÄR DIN LIVS STÖRSTA KÄRLEK?
Fredrik. :)

FÅR DU DÅLIGT SAMVETE EFTER DU HAR ÄTIT KÖTT?
Nej

OM DU VAR FÖDD AV MOTSATT KÖN, VAD SKULLE DU HETA?
Det får du fråga min mamma.

TILLSLUT, HUR MYCKET TID HAR DU LAGT NER PÅ DESSA FRÅGORNA?
Några minuter.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0