Födelsedag!

Just ja, jag har ju haft födelsedag också. 25 år blev man i söndags, så nu är man på avgrundens rand. ;) Hehe...lite att ta i kanske. Känns inte nåt särskilt direkt, har ju sagt till så många att jag är 25 fast jag bara varit 24 så är väl typ..van. :)
I lördags kväll var jag uppe i Sthlm och hämtade hem min Fredrik. :) Saknat som fan! ♥

I söndags var det full rulle. Gick upp nio och började greja.  Gjorde sallad, gjorde fyra varma smörgåstårtor, gjorde bullar, dukade, städade mm. Fredrik hjälpte mig och mamma hjälpte mig. Klockan två var nästan alla redan här. Bara min morbror och hans fru som inte behagade komma, fast de sagt att de skulle det...inte fick man nån förklaring. :S
Jag satt inte ner många sekunder inte. Fram och tillbaka med mat och fika och ut och ta ur ugnen och fixa mera kaffe och hela baletten, men det var roligt! Tråkigt att man knappt hann prata med alla bara. Blir ju lätt osocialt sådär eftersom det alltid är den som står för kalaset som får ta hand om det mesta. Nästa gång ska jag nog fixa servitriser. :P

Fick en hel massa trevliga presenter!
Av Fredrik fick jag parfymen Whisper från Make Up Store. Den hade jag önskat mig. Luktar så gott och supersöt väska till. :P ♥♥♥♥♥
Av Fredriks mamma, pappa, moster, kusiner, syster, systerns pojkvän, mormor,( ja typ hela hans släkt :P ), fick jag presentkort på Make Up Store på 500 kr och ett presentkort på New Yorker på 1300 kr. :D :D Mina favoritaffärer. :D
Av min mamma och Jansa fick jag 1000 kr på MediaMarkt till en digitalkamera.
Av lillebror fick jag 400 kr i presentkort på MediaMarkt.
Av mormor fick jag 500 kr i presentkort på New Yorker.
Av min morbror (han som kom) fick jag 500 kr på MediaMarkt.
Av Mats (en av mamma och jansas vänner) fick jag 500 kr på MediaMarkt.
Av Jansas mamma Gerd fick jag 300 kr på Blomsterlandet. Så nu kan jag äntligen köpa matchande blomkrukor. :P
Av min moster och morbror fick jag 500 kr på Confetti.
Av mina två kusiner fick jag 500 kr på Shape.
Av Fredriks pappas vän Tordan fick jag fyra trisslotter och vann 100 kr. :D

Det var allt tror jag. Sjukt massa grejer. :P Jag gillar presentkort ifall nån undrar. Hihi!

Så idag var jag på MediaMarkt och köpte mig en rosaröd digitalkamera. :D Den var jättefin och verkade väldigt bra. Den kostade 2290:- så de pengarna som blev över på presentkorten köpte jag tandborstar för. Måste ju ha till min eltandborste. :P
Rensade ju min sparkossa också för att jag tittat ut ett par stövlar som jag ville ha på Din Sko, så där köpte jag också ett (två) par skor... :P Fredrik såg ett par som var superfina. Kunde inte låta bli. Är numera fattigare än fattigast och kommer få leva på vatten och bröd resten av månaden. :P Som tur är så kan jag ju ändå shoppa för mina presentkort. Hihi!

Just ja, de här fick jag av mamma och Jansa också. Ska ju börja pimpningen av min lilla Starlet med nånting. :D



Här är min lata misse Busan också. Hon gillar att sova i solen. :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

nej det var föräldrarna som skyllde på barnen. Snygga tärningar=).

2008-09-03 @ 19:31:47
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Ha,ha,lönsamt med stor släkt,.grattis så här på efterhand. Men tänk om man kunde fira födelsedag flera gånger per år,fan så lätt det skulle bli att fixa hem allt från MediaMarkt som man behöver! Skor,igen,eh,om du blir arbetslös, kan du starta en skoaffär,lagret är välfylld! Fortsätt att pimpa din Starlet,och ge en klapp till Busan från mig, katter är härliga djur. Ha det bra.

2008-09-04 @ 18:15:49
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0