Dagens!

DAGENS KLÄDSEL: Pyjamaslinne och mjukisbyxor och en långkofta. Det är kaaaallt här! :( 
DAGENS SMINK: Inget än så länge. Blir väl lite mascara till jobbet. 
DAGENS FRISYR: Luggen står åt alla håll, måste fixa. :O
DAGENS LÅT: Aerosmith - Love in an elevator.
DAGENS HÄNDELSE: När jag får komma hem från jobbet. 
DAGENS VILL HA: Ledigt!
DAGENS SJUKA: Sömnsjukan
DAGENS PLANER: Bara jobba. :( 
DAGENS SKADA: Bryter väl en nagel på jobbet eller nåt. :P 
DAGENS DUMMASTE: Att jag börjar tre och inte fem. 
DAGENS DROG: Sömn!
DAGENS ÅTERSEENDE: Ska ju bara till jobbet så... 
DAGENS ROLIGASTE: Skämtar du eller, jag ska ju jobba... IOfs så är Emmelie där ett par timmar. 
DAGENS TRÅKIGASTE: Jaa just ja, jag ska  jobba...
DAGENS FINASTE: Kissarna myser i sängen. *vill också*
DAGENS KRAM: Kissen när jag fick tag på henne.
DAGENS PUSS: Kissen och Busan, Fredrik e ju borta.
DAGENS FAVORIT: Te i mängder så jag håller mig vaken, kanske en cocacola också.
DAGENS SAKNAD: Pengar
DAGENS KÖP: Ingenting.
DAGENS GODIS: Säkert nappar i plockgodiset på jobbet. 
DAGENS HUMÖR: Inget, bara trött.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0