Brunch.

Blev ju lite tokigt igår så det var ju  bara att slänga in omelettsmeten i kylen och dundra vidare till jobbet. Eftersom jag lyckades sova ända till tio över elva idag ( :O ) så kom jag fram till den geniala idén att jag kan ju äta omeletten som brunch. Hehe! Vad klok jag är ibland. Så den har jag ätit nu och är proppmätt. Orkade inte ens äta upp hela. När ska jag lära mig att det räcker med två ägg? Eller egentligen ett, men då måste jag köpa en såndär gullig liten ministekpanna först. Idag börjag jag halv fyra, det ska jag komma ihåg. Ska väl komma lite tidigare för Daniels skull kanske. :D

Jag måste nog göra en kopp te känner jag, blev sjukt sugen just nu. Ska ta på mig strumpor också. :P Kallt på golvet.

Mmm, After Eight-te går inte av för hackor. :P Jag måste köpa lite mer söta plåtburkar så jag kan ha mina teer i. Men måste nog få lön först. Jag är fan utfattig efter denna månaden. :P Har nog aldrig haft så lite pengar på kontot vid den här tiden på månaden tidigare. Men det gör inget. Jag klarar mig. :) Jag har ju presentkort. ;) De ska jag in och utnyttja imorgon. Så shoppingsugen. :P Ska kolla efter en jacka på New Yorker. Hoppas jag hittar nån fin. Annars är det bara att vänta lite. :)

Nu ska jag ta och se om min lugg ska fortsätta retas med mig eller om den ska va snäll idag. :P

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! betalat linnet nu.

Pusspuss!

2008-09-07 @ 16:16:14
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0