Promenad med bror.

Idag ringde brorsan och ville gå en promenad. Vi gick vid sjön och upp vid skolan och dagiset och sen hem. Lite lagom på ca 40 minuter sådär. Han går ju inte så fort. ;) Men han går och jag blev nästan imponerad. Tror vi skulle gå imorgon med om han orkade. :) Fredrik får ju jättegärna följa med också...om han vill det...
Är rätt skönt med promenader tycker jag, även om jag gärna vill ha nån att gå med. Gillar att gå själv också, men det är så mycket svårare att komma iväg när man är själv... Därför ringde jag SATS idag och avbokade bodypumpen. Ingen ville ju följa med. Funderar på att ta ett pass med pilatesboll om de har det istället. En sån boll har jag ju hemma så då kanske man kan få lite tips. :P

Ska måla naglarna nu, idag blir de röda. Sen ska jag iväg till jobbet. Ska väl se om jag hinner plantera om en krukväxt innan det också. Det får gå sakta men säkert. :)

BTW, om det är nån av mina kära kollegor som inte vill vara med på bild i bloggen (jag tänker på festbilderna) så säg till så tar jag bort dem. :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

DU>!!!!



Jag har världens världens bästa bästa ide att berätta för dig!! du är 100 procent inkluderad!!!

Åh......ibland vill jag flytta hem imorrn haha puss kram

2008-10-14 @ 21:58:54

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0