Personalfest ikväll!

Ikväll ska det bli superkul! Jag ser fram emot det som fan! Hela personalen på jobbet ska ut på Hugos och käka planka och spela bowling och bara ha så jäkla kul! det bästa är att verkligen alla ska följa med. :)
Så klockan fyra kommer Malin och hämtar mig och så åker vi hem till henne. har jag förstått det rätt så ska alla träffas hos Malin sen innan vi åker in till Hugos.
Så nu är det lite att styra med innan man ska iväg. Ska laga ett par byxor som jag vill ha på mig och så blir det skjortan till det. Så måste jag göra nåt åt mitt hår, morsan färgade det igår men nu står det åt alla håll, som varje morgon. :P Sen är det bara make up och partystämning som behövs. Jag ska lyssna på Kiss med Crazy crazy nights så är det inga problem. :P Haha!
Kameran ska självklart följa med och hela kvällen ska dokumenteras! ;)

Men nu är det frukost som gäller. Jag vaknade fan halv tio idag, det var tidigt. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0