Jahapp!

Har knappt haft datan på de senaste dagarna.

I tisdags fyllde svärmor år så då åkte jag till Stockholm. Fredrik var redan där. Hon var tyvärr sjuk, men vi åt lite mat och hon fick presenter.
Fredrik och jag var i Skärholmen och kikade runt lite och tro det eller ej, men jag köpte fan ingenting. :O Otroligt för att vara jag! ;) Sen åkte vi till Hydet efter att ha varit hemma en sväng. Tårtan som Renee hade köpt orkade hon inte äta så vi tog med den till Hydet.
Där var det fullt med folk och de blev helt lyckliga av att se tårta. Vad jag skrattade! Längesen jag såg några bli så glada över tårta! Hahaha! Det var kul som fan! Jag fick en tröja med. :)
Senare sen åkte vi hem och sov.
Onsdagen skulle jag åka hem för jag skulle jobba. Fredrik följde med hem för vi skulle till Nyköping på tordagen. Så jag fick ha min lilla gubbe ( ;) ) hemma ett par dagar iallafall. :) Synd att jag jobbade bara.
I torsdags var vi i Nyköping. Jag var sketatrött och höll på att somna i bilen. Köpte ett par jeans på JC till Fredrik. 500 spänn, men jag hade fått en kupong från Sofis Mode på 100 kr så det blev bara 400. :P Sen var det dags att jobba igen och jävlar vad det SNÖADE! :( Usch, jag gillar inte snö...kallt och jävligt bara.
Skjutsade hem "småkillarna" (de är typ 17 år) när jag slutat för de hade traskat upp till jobbet och köpte hamburgare. När de skulle gå hem sen så snöstormade det, så jag erbjöd dem skjuts. De var nog rätt glada över det.
Men halt som fan var det med sommardäcken på!
Imorrn ska nog Jansa hjälpa mig att byta till vinterdäck, det är nog lika bra att få det avklarat. Känns ju iallafall lite säkrare.

Idag har jag varit ledig och det har varit väldigt skönt! Har bara varit i Krokek och köpt lite juice och tomater. Hållt på i tvättstugan hela dagen och det är ju iofs jävligt tråkigt, men det behövdes. :P Sen har det varit hemmadag. Mamma bjöd på mat: köttfärslimpa med bacon i och potatis. SÅ HIMLA GOTT! Mammas mat är alltid bäst. :P Det är ju så himla tråkigt att göra mat till sig själv. Jag snodde tillomed åt mig en matlåda så jar har på jobbet imorrn. ;)

Nu ska jag nog spela Mahjong och sen om Fredrik kommer till datan snart, men han har nog fullt upp med att snacka goja med Hydetgrabbarna. ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0