Fortsättning

Haha det bev en sen fortsättning på mobilbloggen. Har ju haft så fullt upp i mitt liv liksom. ;)

Haha, men hur som helst, trerätters på restaurang var ju inte helt fel, så var det dricka och levande trubadurmusik med Broberg. :) Riktigt kul var det! Fredrik och jag tog en taxi till Hydet där vi skulle sova sen. (Hydet är för övrigt en mc-klubb) Så där sov vi på Fredriks loft. Det var jättelitet och mysigt, men jävlar vad jag svettades på natten, det seriöst bara rann om mig. Jävla alkohol. :P Dan efter blev väldigt lugn. Haha! Bara tv och pizza och massa snask. :P

                 

På måndagen åkte vi till Skärholmen. Jag körde och det var första gången jag körde trefilig motorväg. Vad SMAL vägen kändes när bilar körde om på båda sidor om en själv. :O Lite läskigt var det allt för det är rätt många konstiga avfarter och sådär tyckte jag, men det gick väl ganska bra ändå. Vi kom ju både dit och hem. Tur Fredrik var med, annars vet jag inte vart jag hamnat. :P

I tisdags åkte jag hem, men först var vi på Biltema och jag köpte putsdukar till bilen. :P Fredrik köpte en massa nödvändigheter till hojen.
På vägen hem stannade jag i Nyköping och handlade lite. Köpte två svarta jultomtar. :P Och Baileysglass! :D Har inte smakat den än men tror den är rätt god. :P

Igår jobbade jag med Pelle. Värsta var att jag kände att jag började få halsont. >< Idag är det inte lika farligt men vet ju inte hur det blir framåt kvällen. Ska jobba med Emmelie ikväll. Imorrn är det Pelle igen och lördag, söndag och måndag är det Emmelie igen. Hon har fått mage nu säger hon. Får kolla när jag kommer till jobbet. :)

Nu ska jag skicka iväg paket till traderaköpare. :P

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0