Festbilder!

Lite bilder från gårdagen på vårt härliga Statoilgäng! :D

Hemma hos Malin innan utågngen:
Maria, Hanna, Emmelie och Åse                Emmelie dricker vatten med
                                                                           bebis i magen. :D
                                     

Daniel och Malin


Hanna blev suddig men är glad ändå. :)


Malin och Jonas                               Åse i sin fina leopardtunika!

                 

Maria filar bort naglarna, annars går det inte att bowla. :P


Jonas och Jocke                          Daniel, alltid glad! :)
             

Emmelie vill inte vara med.


Daniel och Pelle


Sen bar det av till Hugos för plankstek och bowling:

Lill-Tommy och Malin, alla i väntan på mat. :P


Maria, Jonas och Jocke


Pelle


Halva gänget fastnade på bild. :)


Emmelie har druckit...pago!


Daniel och Lill-Tommy. Drickat har iallafall kommit in. :P


Åse och Hanna, deadly serious..... tills kameran upptäcktes. :P
          

Daniel och Jocke gillar att jämföra mobiler. ;)


Efter att maten intagits, lite kaffe och baileys bland annat.
Maria, Åse, Hanna och Jonas                         "Tommy The Boss", Pelle och Malin.
                                            

Maria och Emmelie
    

Det går bra för Malin i bowling. :)               För Maria också. :)
                              

Åse och Jocke                          Emmelie väntar på bättre tider? Nää, klot. :)    
         

Maria och Maria. :)                      
          

Efter bowlingen drog vi vidare till Highlander Inn, en pub uppe på stan. :) Det var här det började slå slint. :P

Jag och Maria. :P                     Tommy och Daniel, öl i högsta hugg!     
        

 Emmelie var inte beredd på kamerablixten tror jag. :D

Pelle, Jonas och Åse                Stor-Tommy och Lill-Tommy. :)  
          

       

       

       

       

       

       

       

Lille Calle fick också vara med på ett hörn. :)


Det var mina foton det. :P Vet att flera har fotograferat så de bilderna hoppas jag på att få snart också. ;) En riktigt riktigt rolig kväll blev det, så det här hoppas jag vi gör om SNART igen, mina kära kollegor! :D
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥

Ser skojigt ut!

2008-10-13 @ 21:01:53
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0