Falukorv!

Ibland är det faktiskt löjligt gott med falukorv! Jag åt det nyss med makaroner och det var helt kanon. :P Vad duktig jag är som har börjat äta en ordentlig måltid innan jobbet. :D *klapp på huvudet* Men jag har fått in ytterligare ett ångestmoment i mitt liv...på grund av Fredrik dessutom! :O Han kom med förslaget att vi diskar upp så fort vi använt nånting så blir det aldrig nån disk och den som lagat maten vi äter tillsammans slipper diska kastruller och sånt. Jag tyckte att vadå, det är ju bara jobbigt att ha diskstället framme hela tiden, men är det lite så har vi nu ställt bara på kanten eller torkat av direkt och ställt in. Vi testar ju hans förslag, men det har nu medfört att jag har diskmani. Jag tål inte att se disk i diskhon och börjar tokdiska direkt! Fast egentligen orkar jag ju inte. :( Men hans förslag funkar ju... på bekostnad av mitt psyke. ;)



Idag blev jag lite gammal. Min vanliga dagcreme var slut så när jag skulle smörja in mig så öppnade jag en ny creme... med ANTIRYNKEFFEKT! Så nu börjar man bli tant när man använder antirynkcremer. :P Får väl se om det hjälper sen då. Den var iallafall väldigt uppfriskande, luktade gott och gjorde huden len så det var ju iallafall bra. :P 

Nu ska jag sminka mig lite och sen åka till jobbet. Igår var det fan frost på bilen! Svinkallt! Usch! :S
Imorrn ska lilla Starlet besiktigas också. Se hur det går. :S Lite spännande, jag hoppas verkligen den går igenom som den ska. Mamma får följa med och vara moraliskt stöd. :P


Lycka till lilla bilen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha :D Självklart ! Kopiera på vettja :)

2008-10-09 @ 01:44:41
URL: http://beatriceaurore.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0