Duktig flicka!

Nu har jag varit duktig och dammsugat. Det behövdes. :S Gillar inte att dammsuga så det blir nog lite för sällan. :P Men det är ju ganska kul när det rasslar, då märker man att det blir rent. Hehe. Nacken vägrar ge sig asså, jag har masserat mig själv (är man ensam så är man), duschat varmt och försökt stretcha den, men inget hjälper fan. Kan man vrida nacken av sig själv?
Är ashungrig så ska väl göra nåt att äta, känns fan inte som man gör nåt annat än äter... Jag är fan tjock.

Bara två dar kvar att jobba, sen ledig. Skönt!
Jag är på dåligt humör, blir det alltid när jag dammsuger, bara för att dammsugare är klumpiga, högljudda och fula. Dessutom är den  här extra dum för den drar in sladden av sig självt så efter ett tag kommer man ingenstans för då är sladden indragen så får man stå och dra ut den varannan minut. :S

Usch, nu e jag tjurig. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ullis

fan låter inget kul det där med nacken. har du testat liniment? Hoppas det släpper snart.

Aaa såg de när vi sågs på stan. Skitsnygg. Vad har du i den?

Ja fan vi måste bestämma en fika snart, går verkligen på sparlåga nu har ingen energi alls. Men hur jobbar du nästa vecka? Kanske lika bra o boka upp nåt. Den här veckan e lite sådär som det är nu.=/

Kramar!

2008-10-07 @ 18:03:02
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Anna

hej gumman!!



Saknar dig massor massor....kraaam

2008-10-07 @ 21:47:18
Postat av: ☆ m a l i n .

Haha vilket roligt inlägg, det kunde ha varit jag som skrev det - vartenda ord!!

2008-10-08 @ 00:37:26
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Hehe jag menade förstås att det kunde ha varit jag som skrev det eftersom jag håller med i allt och inte för att jag är rolig ;)

2008-10-08 @ 00:38:34
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0