Blanka papper!

Var och besiktade bilen idag. Hehe, var ju nervös eftersom jag aldrig gjort det tidigare så tvingade morsan att åka med mig och Jansa kom efter i deras bil eftersom de skulle ta vaccinsprutor i stan. Men besiktningen gick kanon! Blanka papper  och inget bra att veta eller dylikt. Så nu rullar pärlan i ytterligare ett år. ;) Om det inte händer nåt då såklart. Sen åkte vi till medicincentrum för sprutor och sen blev det Donken. Sen åkte morsan och Jansa hem och jag sprang runt och letade jacka, men hittade inget kul. :( Fan vad svårt det ska vara att hitta en snygg jacka i lite längre modell. :S Istället köpte jag en ascool klänning. Kostade 199:- på Gina. :) Blev ett par rosa strumpbyxor till den också. (bild sen)

Jag har en jävla vagel i ögat. Det gör typ ont när jag blinkar. Det är inget roligt. :( 
Nu är jag uttråkad och trött. Läste ju ut min bok igår med och blev skitbesviken. Alla nästan dog. Trodde det skulle vara lite löjligt förutsägbart så de goda segrade och levde lyckliga i alla sina dagar, men det var mera att de goda segrade men de som överlevde sörjde alla som dött och levde vidare... Tråkigt. Får väl se vad man ska börja läsa ikväll.
Jenna Jamesons bok kanske?



Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0