Äntligen!

Så, nu äntligen är dessa sex dagar över. :P Så skönt, så nu blir det mina vanliga pass bara igen. Men den här veckan är kämpig iallafall. Imorrn är jag ledig, då ska jag åka till sthlm, för svärmor fyller år. :D :D Så ska jag få sova lite med min pojkvän också, det blir ju inte en dag för mycket iaf. :S

Idag innan jobbet åkte jag in till stan och träffade Emmelie. Vi lunchade på Spicy Hot och det var väldigt gott. :P Jag blev så lycklig också för jag hittade en jack som var fin för bara 400 spänn! Skitnöjd. :P Köpte den på Wear it så nu kan jag handla roliga saker på NewYorker stället, för mina presentkort. :D
Jag köpte underkläder där idag. Assöta! Ska visa bild men det är en annan som ska få se först. :P

Nu ska jag dricka en Baileys så jag somnar och sen ska jag faktiskt sova. Upp tidigt imorrn. :P

Hejhå!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0