Åhnej!

Vad uttråkad jag är. :( Börjar jobba om två timmar, så bara att plänga på sig Statoilmunderingen igen. >< Inget sugen alls. Vill sitta på stan och fika helst och prata tjejsnack och glo på folk.

Fick ju sån himla huvudvärk igår och tåg två engramspanodil men det gick inte över. :( Vaknade med värken idag också men nu tror jag att den börjar försvinna, men vågar inte hoppas för mycket. Mådde illa som fan igår med när jag hade skallknack, funderar på om det är nån lättare migrän jag lider av. :S Usch, det vill jag ju inte. För övrigt så är migrän ett riktigt asfult ord! MIGRÄN.. säg det några gånger och titta på det. Det är faktiskt jättefult. :P

Jag undrar om vi kommer sälja många kanelbullar på jobbet idag. Jag ska nog äta en iaf. Ska baka en alldeles till mig själv. :P Hoppas det blir kolugnt på jobbet så jag och Malin kan snacka lite skit. :)
Emmelie var ju lite klok igår när jag kände mig deppig. Hon gav mig en bra idé om saker och ting börjar ta fart. Ska kolla med Malin också om hon vet hur man ska lägga upp det eller gå tillväga.
Sen är det bara att börja spara pengar.
Känner mig så nervös och stressad. Är så jobbigt att man inte pratat om nånting. Man bara går och låtsas som ingenting. Jag orkar inte tänka på det heller, vill bara ignorera, för jag känner sån ångest och obehag redan. Men man ska väl ge allt en chans. Allt kommer ju heller inte ske i en handvändning...det är ju mycket som måste fixas innan. Men det är jobbigt ändå. :S

Nu ska jag försöka tänka på r oliga saker...måste väl snart göra mig iordning lite till jobbet med. Blir bara mascara idag. orka göra sig fin. :P


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0