Födelsedagsbarn! <3

Idag fyller Fredrik 25 år! Grattis till han!



Han har inte fått nån present än, stackarn, men det är ju inte så lätt att handla när han e med. :P Men vi var iallafall i stan idag och kollade runt, men vi handlade ingenting. Sen åkte vi ner till Hugos och käkade jättegod plankstek (visste jag ju sen personalfesten) och så bowlade vi. :D Skitskoj hade jag iallafall, fast jag förlorade. :P Jag är världssämst på bowling uppenbarligen, så det kommer vi allt få öva på flera gånger. :P Det är ju asroligt att bowla! Men på lördag ska födelsedagsbarnet ha fest så då blir det massa mat och fika och alkohol. Då ska jag med vara full. ;) Då ska han få presenter också. :P Om han e snäll. ;) 



Vi vaknade ungefär vid tolv idag. Det är rätt tidigt med tanke på att vi gick och la oss vid halv åtta imorse. :P
Mamma och Jansa kom ju hem från Gambia inatt så efter jobbet inatt/igår kväll), slutade klockan tolv, så skjutsade jag först hem Emmelie till stan. Tog ju en halvtimme bara in till stan för ovädrets skull. Sen åkte jag hem och Fredrik och jag bytte princip bara bil, för vid 02,00 så tog vi Jansas S80 ur garaget, som jag kört typ en halv gång, och åkte upp till Arlanda och hämtade hem föräldrarna. :) Tog nästan exakt två timmar, bara lite längre och vi kom fram precis när de landat så det var bra timing. :) Så efter att de fått tag på väskor och vi stannat och köpt lite dricka och grejer så var vi hemma vid sju och kröp ner i sängen vid halv åtta. :P Då hade jag varit vaken sen halv elva på förmiddagen, dagen innan, så kände mig lite seg. :P Men allt gick i allafall bra, trots det jävla skitvädret.
Idag fick jag massa smycken av mamma som hon köpt i Gambia och så fick jag en Baileys med kaffesmak. ASGOD! Så den dricker jag av nu. :P Så nu blir det bara en latmanskväll i soffan.

Imorgon ska vi in till stan och handla lite innan jobbet och framförallt tvätta bilen för den stackaren är så sjuuuukt smutsig! :P

Nu blir det soffläge! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar mig av dig och fredrik presentkort på Gina :)

2008-11-26 @ 08:12:37
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Kim

Grattis till Fredrik i efterskott!

& puss på dig.

2008-11-28 @ 00:10:35
URL: http://Nope.

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0