Så har man startat en blogg också.

Haha, det trodde jag aldrig. :P Men det är ju ganska skönt att skriva av sig ibland så det blir säkert fint.
Kanske kan man bidra med nåt vettigt, vad vet jag.
Iallafall så kommer jag ha nånting att göra när det är sånt skruttväder som det är ute idag.
Ioförsig har jag gjort en del idag iallafall.
Åkte till stan med Pelle och träffade Emmelie och käkade lite lunch pch hade det trevligt.
Fick ju äntligen åka fort i Porschen. Haha! Som jag har tjatat. Synd det inte var bättre väder bara, men vafan. Man ska inte klaga på allt. Fort gick det iallafall, mätaren låg i botten. Wihoo, det var roligt!
Det var första dagen på stan på jag vet inte hur länge, som jag faktiskt INTE handlade något. :P Lite otroligt...annars måste man ju faktiskt ha åtminstone en lite påse med sig hem varje gång, annars har det ju varit tråkigt. :P
Men det var Pelle som stod för shoppingen idag. Jag hade iofs fått lite roliga paket i brevlådan när jag kom hem.

Vad jag nu ska göra ikväll vet jag inte. Funderar på en film om det inte går nåt på tv. Ska ju jobba i helgen så det är bara att passa på att ta det lugnt när man kan. Ska nog iofs åka till jobbet och köpa en coca cola för det är jag sugen på. :P Det blir nog Fear And Loathing in Las Vegas ikväll, med Johnny Depp. <3 Hihi!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad kul att du skaffat blogg gumman! Hoppas att du hade en bra fredagkväll. Kramar!

2008-05-17 @ 01:27:10
URL: http://plastictrash.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0