KISS KISS KISS!

Imorrn ska jag och se Kiss. :D Ska bli roligt som fan! Är ju ett band som inte är här alltför ofta. Sen att gubbarna numera är hundra år och kanske inte är på sin topp är ju en annan sak. Det ska bli kul ändå.
Vi ska åka till Sthlm inatt efter jobbet och så sova lite och sen är det dags.

Men som sagt, först ett arbetspass. Det är nog ändå rätt kul för det är med lilla Emmelie, en av mina favvotjejer. :)
image2
Så då vet man att man kommer få skratta och att man kommer hinna med allt. Hon e grym, den tjejen! *love*

Jag har haft på mig en supersöt klänning idag! Den är svartvitrutig och väldigt söt. Så hade jag mina boots med fransar. Var jättefint. Värsta cowgirl. :) En stråhatt på det och så är det full flärd. Testade faktiskt en av Fredriks hattar, men det kändes lite mycket, men han tyckte det var bra. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för. :P

Nästa vecka har jag semester. Ska bli så grymt skönt! Då är det ju dags för Sweden Rock med. Har inte vart på den festivalen sen 2005. :P Förresten, här är ju en lite rolig bild, med tanke på Kiss bara. :P
image3

Hur som helst...det är lite som ska planeras till srf men, tält har vi iallafall ordnat nu. Ska man bara leta upp sovsäckarna och jag tänker ta med ett extratäcke, frusen som jag är. Så ska man handla lite mat som är enkel att ta med och håller sig och lite annat smått och gott. Blir nog rätt kul att åka bil ner. Är ju ganska lugnt att åka på natten så det är bra. :)

Nu ska jag in och sminka mig lite så jag inte ser ut som ett levande lik på jobbet.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh vad roligt det låter! Vill oxå....hehe.Hoppas ni får det kanon kul på bägge grejerna nu! Kramar

2008-05-29 @ 14:59:49
URL: http://plastictrash.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0