Glömde...

Tur man inte är långsint. Efter mitt inlägg igår så var jag piss-tjurig verkligen! Men det gick över enfter en halvtimma. Får väl se om man måste pröjsa direkt för antennen. Vi ska leta efter nån billigare och då kan han ju ta sin jävla antenn. :P Haha...annars är det väl bara att pejja. :)
Jag var på så dåligt humör att jag tillochmed glömde lista vad jag hade handlat. :P

En eyedust på Make Up Store, Soft Grass
En cybershadow vid namn Crash

Jag tänkte köpa en turkos mascara för den var så frän att ha på topparna på fransarna. Kanske köper den idag istället. :P

Köpte ett par svarta jättefina sandaler till Mamma på Din Sko.
Ett par gröna 3/4-byxor i mjukismaterial på H&M
Ett vitt, ett grönt och ett gult vanligt linne på H&M.
Fyra träarmband på H&M. Jättefina.

Två par kalsonger till min Kärlek

Sen tror jag inte det var nåt mer.

Idag ska jag bila upp till Sthlm alldeles själv och  hämta hem min snubbe. :P Men det blir nog inte förrän ikväll vi åker hem.
Vi ska till Skärholmen med typ halva hans släkt på dan så det ska bli lite roligt. Så ska åka upp om en timme typ.

Gav förresten mamma hennes presenter redan igår för jag kunde inte hålla mig. :P

Nu ska jag äta frulle.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har en blå mascara från mus, den är jättebra!
Fast jobbig att få bort sen när man ska sminka av sig, får allt gnugga riktigt ordentligen före det händer något:(

2008-05-26 @ 15:07:56
URL: http://MyRedRoses.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0